Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny binding Explore - erfaring - utskilt fra Hvor har du vært på tur i dag - 2022


Anbefalte innlegg

sneakyowl skrev (1 time siden):

Som om det ikke var nok med første fjellskitur forrige helg i Langsua ble denne helgen tilbrakt på Hardangervidda, område Dyranut > Trondsbu med litt ulike tur/retur ruter og fokus på navigasjon med kart og kompass.
En god del kaldere denne gangen, og fullstendig whiteout og sterk vind i dag på returveien. Alt i alt en veldig bra tur!

Det nye Fjällräven Keb Endurance 3-teltet tok vinden som om det var ingenting, og det var helt nydelig med plass inne i det! Veldig fornøyd med kjøpet.
 

IMG_6354.thumb.JPG.b090520af385de0f8049db3dab5e8986.JPG

IMG_6363.thumb.JPG.6fc3535c9ace92a07ed9ab40bf8c28dd.JPG

IMG_6384.thumb.JPG.e9fa1b8f542fa288e655c747771c077a.JPG

CDFBE2AC-938C-4BDE-9B83-D73B3DB71341.thumb.jpg.452a3a99a2672027d6fc287666989ab9.jpg

Brukte du Nansen med de ny  Rottefella xplore bindingene på denne turen?  Lurer på hva erfaringen din er med denne bindingen etter helgens tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
pulknewbie skrev (6 timer siden):

Brukte du Nansen med de ny  Rottefella xplore bindingene på denne turen?  Lurer på hva erfaringen din er med denne bindingen etter helgens tur.

Stemmer 👍 Jeg har ikke noe å sammenligne med, men jeg synes oppsettet fungerer bra for meg.

Maksimum danske i de litt brattere nedoverbakkene, men det gjelder uansett type ski for meg 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.