Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor finner jeg et skum-liggeunderlag som er både bredt og lang


Espen A

Anbefalte innlegg

HeI

Jeg trenger et skum-underlag som er minst 65 cm bredt og 195 langt. Helst ikke mer enn 1 cm tykt men kan også være 1,5 cm. Finnes det? 

PS: Jeg har sett flere liggeunderlag som er 60 cm brede, det er for smalt. Jeg ønsker heller ikke disse liggeunderlagene med «eggekartong-mønster» som jeg ser har blitt populære nå.

Mvh Espen

B600116D-8BA5-447B-BC75-31BFD7298AD1.jpeg

03165607-7F70-4251-A0DF-5FC62FADEBAD.jpeg

Endret av Espen A
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sett enkelte benytte sånn skumduk som benyttes under parkettgulv og kapper det i bredde med telt og benytte under hele teltgolvet, men dette tror jeg personlig lager mye søppel? 

Har du vurderte https://www.biltema.no/fritid/treningsutstyr/utholdenhetstrening/treningsmatte-2000031674

1.2 cm tykke og kan kobles sammen i ønsket dimensjon og evt tapes. Vet ikke vekta på den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.