Gå til innhold
  • Bli medlem

Returnere varer til Arcteryx HJELP!!


VegardH

Anbefalte innlegg

Hei!

Har nylig bestilt meg klær via Arcteryx.com.. Varene ble sendt med UPS fra Tyskøand og hit til Norge, hvor Brimg leverte pakken til meg. Nå har jeg ordnet returlapp etter anvisning. Men, Arcteryx sier at de sender med pre-paid USP return label i hver pakke. Det var ikke med noe til meg. Noen vært borti lignende? 

 

Og når jeg skal returnere varene, må jeg til en representant fra USP, eller et utleveringssted.. Nærmeste jeg finner er i Oslo, 5-6 timer unna. 

Noen bært borti lignende saker? Er det virkelig så vanskelig å returnere mine varer? 

Mvh Vegard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Hadde trøbbel med det samme for en stund siden. Sendte mail til Arcteryx og fikk tilsendt ny «Proforma invoice» av de på mail, måtte bare oppgi RA-nummeret.

Kontaktet UPS og fikk de til å hente pakken. De skulle da ha 3 eksemplarer av «Proforma invoice» sammen med pakken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glennl skrev (13 minutter siden):

Hei!

Hadde trøbbel med det samme for en stund siden. Sendte mail til Arcteryx og fikk tilsendt ny «Proforma invoice» av de på mail, måtte bare oppgi RA-nummeret.

Kontaktet UPS og fikk de til å hente pakken. De skulle da ha 3 eksemplarer av «Proforma invoice» sammen med pakken.

Tusen takk for svar. Sendte Arcteryx mail tidligere i dag og ga beskjed om at jeg ikke hadde prepaid return label. Regner med de sender meg en (GRATIS RETUR) og så får jeg kontakte UPS.. Regner med det ordner seg uansett hvor i landet man befinner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glennl skrev (1 time siden):

Hei!

Hadde trøbbel med det samme for en stund siden. Sendte mail til Arcteryx og fikk tilsendt ny «Proforma invoice» av de på mail, måtte bare oppgi RA-nummeret.

Kontaktet UPS og fikk de til å hente pakken. De skulle da ha 3 eksemplarer av «Proforma invoice» sammen med pakken.

Dette har jeg også vært borti. Det er helt uproblematisk og UPS kommer på døren din å henter pakken. Men, du må ha de 3 signerte eksemplarene av proforma invoice. Men jeg mener på at det var UPS som hjalp meg med dette. Jeg bestilte også henting med de hjemme. Du trenger bare returnummeret fra arteryx 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tshansen skrev (42 minutter siden):

Dette har jeg også vært borti. Det er helt uproblematisk og UPS kommer på døren din å henter pakken. Men, du må ha de 3 signerte eksemplarene av proforma invoice. Men jeg mener på at det var UPS som hjalp meg med dette. Jeg bestilte også henting med de hjemme. Du trenger bare returnummeret fra arteryx 

Fantastisk! Ble nesten litt panikk her en stund.. Har printet ut 3 eksemplarer og signert. Så da får jeg ko takte UspS i morgen og høre hva de sier. Takker for svar folkens

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.