Gå til innhold
  • Bli medlem

Kommer Nallo 2 GT i 2007-variant?


thpaulsen

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har tenkt å gå til innkjøp av et telt av denne sorten, men funderer på om jeg bør vente på neste "versjon"..

Jeg vet at Hilleberg gjorde ganske store forbedringer mtp. ventilering fra 2005 til 2006; kan vi vente like substansielle forandringer i løpet av de neste par månedene?

Kunne gjerne tenkt meg å fått det i hus så fort som mulig, men.... Venter gjerne 2 mnd. hvis det betyr et mye bedre telt :D

Takker for evt. svar!

Mvh.

TH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker for svar... Var innom den lokale Platou-butikken i dag. Disse sa at Hillebergteltene kom til å stige med ca. 1000 kr.- etter nyttår. Forklaringen var at Hilleberg ikke klarte å fylle opp etterspørselen.... Er nå den lykkelige eieren av et Nammatj 2 GT :arrow:

Mvh.

TH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.