Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjellstøvler til dame


Mammut94

Anbefalte innlegg

Hei! 

Skal kjøpe fjellsko til dama til jul. Vi går som dagsturer, uten sekk, med sekk, iblant over 25kg på ukesturer. Hittil har hu brukt et par M77 som nå lekker og har ankelstøtten til en våt klut, men som hu forsåvidt var fornøyd med høyden til.

Hu ønsker seg noe i ca samme skafthøyde, som ALFA sier er 20cm. Så kom gjerne med tips! Høye fjellsko eller jaktstøvler? Modell? En del lettere å finne til menn, da mange modeller ikke går ned til størrelse 38...

Har tittet litt på Bever Advanced GTX, selv om det er litt høyere. Den er 23cm i størrelse 42.

Takk! 

Endret av Mammut94
Edit.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Vert Crispi Skarven for låge? 

Det er i alle fall dei "allround"-skinnstøvlane eg har vore mest nøgd med. 

Funkar til både lette og tyngre turar. Eg hærar ikkje jaktstøvlar/lange skaft, har berre vurdert det ved eit par høver, då veldig rufsete terreng med oppakning som er veldig tung. Men det er no veldig individuelt kva ein synes er godt å gå med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessatroll skrev (1 time siden):

 Vert Crispi Skarven for låge? 

Det er i alle fall dei "allround"-skinnstøvlane eg har vore mest nøgd med. 

Funkar til både lette og tyngre turar. Eg hærar ikkje jaktstøvlar/lange skaft, har berre vurdert det ved eit par høver, då veldig rufsete terreng med oppakning som er veldig tung. Men det er no veldig individuelt kva ein synes er godt å gå med. 

Crispi Skarven er det jeg ville ha kjøpt til hu. MEN! Jeg er student og Skarven er litt for dyre... Men de er egentlig perfekte, dessverre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.