Gå til innhold
  • Bli medlem

Tverrstive topptursko


TheFlorux

Anbefalte innlegg

Hei,

Oppdaget i siste liten at det er salg på alt av fjellsko på Oslo Sportslager (og andre steder).

Er på jakt etter tverrstive topptursko til å bruke for utendørs klatring type Store Skagastølstind, Austanbotntindene etc der turstøvler blir for myke.

Jeg skal ikke ut og klatre de aller kaldeste dagene midtvinters, og har ingen ambisjoner om 5000m+ turer, så de råeste skoene til La Sportiva har jeg nok liten bruk for, men bortsett fra det vil jeg heller investere 5-6.000 i et par skikkelig gode sko for bena enn å kaste bort 2-3.000.

Har sett på Scarpa Ribelle Lite HD for semi-automatic stegjern step-in bak, og også La Sportiva G5 Alpin klatrestøvel full-automatisk med stepin foran og bak.

Trenger en sko med bred lest, og høy kvalitet.

Spørsmålet er om jeg trenger full-automatisk med stepin både foran og bak, eller bare bak?

Noen anbefalinger?

All hjelp mottas med tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.