Jump to content
IGNORED

Please help with the reseach for my master thesis 🙏

Natka1504
 Share

Recommended Posts

Hello! 

I'm Natalia, a master degree student from Poland. I love hiking and Norway and that is why I wanted to combine those topics in my master thesis. The thesis is going to be about hiking culture in Norway and in Poland, so I need to do a research among Norwegian and Polish hikers. I prepared a survey but I have a problem with finding a way to send it among Norwegians, since on different facebook groups admins do not let my post be posted 
So, I would like to ask all of you here for a little favor. First of all, I'd like to ask you for fulfilling the survey. I'd be also veeeery thankful if you could send it to your family and friends. And third of all, do you know any Norwegian facebook groups where I could post this survey?

Here is the link to the survey⬇️

www.profitest.pl/s/41766/fkOzz0hF

Thank you so much for your help! ❤

Natalia 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Similar Content

• By Natka1504
      Hello! 
      I'm Natalia, a master degree student from Poland. I love hiking and Norway and that is why I wanted to combine those topics in my master thesis. The thesis is going to be about hiking culture in Norway and in Poland, so I need to do a research among Norwegian and Polish hikers. I prepared a survey but I have a problem with finding a way to send it among Norwegians, since on different facebook groups admins do not let my post be posted 
      So, I would like to ask all of you here for a little favor. First of all, I'd like to ask you for fulfilling the survey. I'd be also veeeery thankful if you could send it to your family and friends. And third of all, do you know any Norwegian facebook groups where I could post this survey?
      Here is the link to the survey⬇️
      www.profitest.pl/s/41766/fkOzz0hF
      Thank you so much for your help! ❤
      Natalia 
    • By Norwegian_tarzan
      Jeg og en kompis har nettopp startet vår egen versjon av Monsen på villspor. 

Det er utrolig kult og noe jeg anbefaler flere å prøve. Da utfordrer vi hverandre hver vår gang, med ulike type løyper og utfordringer.

Det er noe spennende med å ikke vite noe som helst før en legger ut på tur, og så tar alt som kommer på sparket. Det er veldig utfordrende,  men enda mer givende.
      Har laget en liten video fra første turen vi hadde om noen har lyst å se?
      Og om noen har forslag til steder og utfordringer vi burde prøve så hadde jeg satt hjertelig pris på tilbakemeldinger. 

• By Kenngu
      I fjor var jeg på en ukes tur i Lofoten med MSR elixir 3 sammen med dama. Utrolig fornøyd med teltet, vanvittig stødig og robust telt!

Skaffet meg det telte for turer hvor jeg drar med 1-2 personer, eller hvis jeg skal ha god plass og bruker kano.
      Har nå fått snuta for msr, og vurderer å erstatte mitt troverdige Helsport Ringstind 2.
      Skal til Finnmarksvidda i år, og vurderer nytt telt for dette. MSR Hubba Hubba nx 1 virker veldig interessant, med nesten halvering av vekt i forhold til ringstind telte.
      Spørsmålet er om det holder mål for Finnmark? 2 år siden var jeg i Laksefjordvidda, og der knelte nesten Ringstind telte.

Er det noen der med MSR Hubba Hubba nx 1 som har erfaring med det under sterk vind og vær. Som kan dele sin erfaring, evt anbefaling?  
    • By Gjetern
      Hei! Oppdaget nettopp dette forumet da jeg desperat Googlet etter "tursko som ikke går i stykker". Kort fortalt skal jeg i år som i fjor ha en sommerjobb i fjellet, som innebærer masse gåing utenfor sti i all slags terreng. Stedet har "lavfjell", myr, grus, gress, høye stive busker, glatte steiner, osv. I fjor hadde jeg med meg et par lette terrengsko, som jeg fort måtte gi opp da jeg oppdaget hvor mye det regnet. Gikk i korte gummistøvler (!) i ti dager frem til venninnen min kom med noen middels høye hastekjøpte gtx sko fra sport Outlet. Innen da hadde jeg nesten gått av meg føttene i de forferdelig vonde, flate støvlene. Sport Outlet-skoene gikk i stykker på under to uker, og må kastes. I år skal jeg ikke gjøre samme feil! Så jeg har allerede lett i flere mnd etter riktig merke. Jeg vet at jeg foretrekker lave lette tursko jeg kan bevege meg kjapt i (bærer ikke tung opp-pakning annet enn første dagen) kombinert med vanntette sokker og gamasjer. Det verste jeg vet er Kina-dritt og ting som går i stykker. Jeg har nå skjønt at mange sko får raging reviews fordi anmelderne bare bruker dem til noen dagsturer her og der. Jeg ønsker meg lette sko ja, men de må tåle å bli brukt og ikke gå opp i limingen etter noen uker. Stedet jeg skal til er langt inni fjellet og jeg kan ikke bare dra på butikken og bytte dem. Det virker som dere på forumet her har peiling, så da lurer jeg på om dere kan anbefale noen slitesterke merker? Jeg tenkte på La Sportiva Spire gtx lenge etter gode tester, men brukeranmeldelsene beskrev at de falt fra hverandre etter to uker (med bildebevis) så da slo jeg det fra meg. Håper noen har noen gode tips. Tusen takk! Hilsen gjeter'n. 
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, and privacy rules Privacy Policy