Gå til innhold
  • Bli medlem

Gratis reparasjon Helsport


josteink

Anbefalte innlegg

Annonse

Det er ingenting som er gratis, det betyr bare at de tar betalt for det på en annen måte. Det er ingen som lager og selger telt, hverken nå eller før, som gjør det fordi de skal være snille med oss som liker å sove ute. Hvis de hadde lagt på prisen på alle telt (for å dekke opp gratis-rep) så hadde det sikkert vært feil det og.

Tommel opp for at de tilbyr gratis rep. i stedet for andre black-friday-tilbud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anders_G skrev (34 minutter siden):

Det er vel bare etter at Brav tok over Helsport, at man ikke får de fleste reparasjoner gratis.

Det kan så vera, men alt er relativt - i dag er ingen(?) som tilbyr gratis reperasjon utover produksjonsfeil, og sett i ljos av det så får bodskapen her ein pluss i margen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

josteink skrev (5 minutter siden):

Det kan så vera, men alt er relativt - i dag er ingen(?) som tilbyr gratis reperasjon utover produksjonsfeil, og sett i ljos av det så får bodskapen her ein pluss i margen.

For et par uker siden reparerte Norrøna to bukser jeg hadde slitt hull i lommene på, helt gratis selvsagt.

I 2018 reparerte helsport teltet mitt gratis to ganger. Den første gangen fikk jeg tilsendt en masse stangledd. Den andre gangen ble teltet sendt inn og de fikset opp slitasjeskader etter en langtur på flere måneder. Men denne servicen er det slutt på nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eeespen skrev (2 timer siden):

Det er ingenting som er gratis, det betyr bare at de tar betalt for det på en annen måte. Det er ingen som lager og selger telt, hverken nå eller før, som gjør det fordi de skal være snille med oss som liker å sove ute. Hvis de hadde lagt på prisen på alle telt (for å dekke opp gratis-rep) så hadde det sikkert vært feil det og.

Tommel opp for at de tilbyr gratis rep. i stedet for andre black-friday-tilbud!

Med andre ord har Helsport altså satt ned prisene etter at de slutta med det? Det er jo for såvidt bra, i så fall, men jeg har mine tvil…

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miamaria skrev (2 timer siden):

Med andre ord har Helsport altså satt ned prisene etter at de slutta med det? Det er jo for såvidt bra, i så fall, men jeg har mine tvil…

Det tror jeg nok ikke, men jeg er temmelig sikker på at det hadde vært enda dyrere hvis de skulle hatt gratis reparasjon :)

Når Norrøna fikser bukser helt gratis så betyr det jo egentlig bare at alle som kjøper Norrøna-klær er med på spleiselaget for kostnaden med reparasjonen. Tviler sterkt på de ansatte hos Norrøna sitter frivillig på kveldstid og fikser klær.

Når jeg kjøper dyre produkter, uansett merke, forventer jeg også at det kan repareres, men jeg forventer ikke at det er gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eeespen skrev (7 minutter siden):

Det tror jeg nok ikke, men jeg er temmelig sikker på at det hadde vært enda dyrere hvis de skulle hatt gratis reparasjon :)

Når Norrøna fikser bukser helt gratis så betyr det jo egentlig bare at alle som kjøper Norrøna-klær er med på spleiselaget for kostnaden med reparasjonen. Tviler sterkt på de ansatte hos Norrøna sitter frivillig på kveldstid og fikser klær.

Når jeg kjøper dyre produkter, uansett merke, forventer jeg også at det kan repareres, men jeg forventer ikke at det er gratis.

Det betyr ikke at Norrøna fikser klær gratis, men småting tar de seg ikke betalt for. Jeg har hatt flere reparasjoner hos Norrøna og kan bare huske å ha betalt for en av dem. Da var det en Gore-tex bukse med flere hull som måtte lappes og teipes.

Helsport har tidligere vært veldig greie med service, men etter at de fikk nye eiere har jeg inntrykk av at de tar seg betalt for alt mulig. Når de da "slår på stortromma" på Black friday med: "Hvis du har vært uheldig og fått en rift i teltet ditt, trenger en ny glidelås, eller har en bardun som trengs å fikses?". Så er jo dette, kanskje med unntak av ny glidelås, noe de alltid fiksa gratis tidligere.

Jeg er sikker på at om du kjøper et telt av barents outdoor så vil du få den gode gamle" Helsport servicen".

Ikke forvent at dyre merker lar seg fikse. Fjällräven ville ikke reparere buksa mi da det mente det ikke lønte seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.