Gå til innhold
  • Bli medlem

Bilde fra tur på panelovn - erfaringer?


Geir85

Anbefalte innlegg

God dag!

Jeg var på en fantastisk tur i Jotunheimen på Besseggen i sommer og fikk tatt mange flotte bilder. Spesielt et bilde av Bessvatnet ble nydelig og jeg tenkte å få dette bildet printet på et lerret eller lignende. Jeg kom tilfeldigvis over produktene på denne siden www.solvarm.no imens jeg googlet, og fant ut at det er mulig å få mitt fotografi på en ovn. Synes produktene ser flotte ut, men har ikke vært borti infrarøde varmeovner før. Er det noen her som har erfaringer med slike produkter? 

Mvh Geir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Geir85 skrev (5 timer siden):

God dag!

Jeg var på en fantastisk tur i Jotunheimen på Besseggen i sommer og fikk tatt mange flotte bilder. Spesielt et bilde av Bessvatnet ble nydelig og jeg tenkte å få dette bildet printet på et lerret eller lignende. Jeg kom tilfeldigvis over produktene på denne siden www.solvarm.no imens jeg googlet, og fant ut at det er mulig å få mitt fotografi på en ovn. Synes produktene ser flotte ut, men har ikke vært borti infrarøde varmeovner før. Er det noen her som har erfaringer med slike produkter? 

Mvh Geir

Du har kanskje vert borti stråleovner, som ofte står oppunder taket på bad? De stråler varmen utover, og varmer opp flaten som stårlevarmen treffer, så de må ha litt avstand til andre ting i strålererningen.

Den tilførte energien i rommet blir det samme som på en hvilke som helst elektrisk ovn, så de varmer like mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.