Gå til innhold
  • Bli medlem

Skole prosjekt anngående turgåing.


VegardTurInteressert

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en del av et skole prosjekt hvor vi skal finne ut om folk bruker løsninger som UT da de går på tur i lokalmiljø, fjell og fjord.  Informasjonen blir ikke brukt videre, er helt anonym og brukes bare til å finne ut om det er eksistere ønske om nye løsninger. 

Det er en kort undersøkelse som tar under 3 minutter. Hvis du har muligheten til å hjelpe setter vi stor pris på dette. 

Linken er:     https://forms.gle/ksbYYheX82Dm9cCV7        og undersøkelsen er laget i Google Forms.

Håper dette ikke bryter noen regler i forumet, og hvis det gjør det så er det bare å fjerne posten og da beklager jeg.

Takk!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ordlyden virker mer som en gründer skal kartlegge et markedsbehov for ny app/løsning enn noe skolemessig undersøkelse, men det er nå min tolkning av fremleggelsen🤔

Det er uansett kanskje feil å si at informasjonen ikke blir "brukt videre". Hva er da vitsen med en undersøkelse om den ikke skal brukes til noe? 🤪

Om ikke annet så ville jeg tatt en liten finpuss på fremleggelsen, både her (ev. andre foraer) og i selve undersøkelsen. Mange av svaralternativene tvinger frem et veldig sort/hvitt bilde som jeg tviler resonerer med de fleste.

Jeg svarte uansett på den, for å være grei etter å ha skutt den litt ned 😅

Endret av sneakyowl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@sneakyowl er greiere enn meg. Ser ikke at skjemaet vil finne stort mer enn ja/nei til å lage en ny turapp... og hvis det er det som er skoleprosjektet så er jeg straks mer positivt innstilt.

Sorry, ikke lett å skulle lære i et marked oversvømmet av infohaier. Skjønt, kanskje det er det som er prosjektet: hvor mange kan man få til å svare på en tilforlatelig, men kløntete forespørsel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner om det ser litt skeptisk ut. Det som er tilfelle er at jeg går et introduksjons kurs til entrepreneur fag på NTNU hvor jeg skal gå gjennom stegene grundere går igjennom. Vi har en ide innenfor tur app og dermed er kravet i faget en markedsanalyse. Det jeg mener med at dataen ikke blir brukt videre, er at det ikke skal grundes en app eller jobbes videre med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.