Gå til innhold
  • Bli medlem

Bru over Finsevatnet


thomas christensen

Anbefalte innlegg

Annonse
SnorreL skrev (6 timer siden):

Google Maps både kart og flyfoto er et kjekt tilleggsredskap til å sjekke ut ruter og veivalg. Der kan man også se feks demninger. Men man kan jo ikke se om broer ligger ute om høsten/vinteren... 

Jeg har vært på DNT i Storgt. i dag, vi gikk over nevnte rute med tanke på bruer. Det er tilfeldig at jeg begynte å tenke på dette, fikk nyhetsmail fra DNT hvor de skrev om sommerbruer som er tatt inn nå. Ruta Finse - Krækkja har en del sommerbruer som alle er tatt inn. Vi fant ut at det kan være et bedre utgangspunkt å gå fra Ustaoset i stedet. Der er ikke bruer noe issue. 

Flyfoto er ikke dumt, selv om det ikke er oppdaterte foto, som du er inne på.

På DNT-kartet fra Nordeca står det om det er sommerbruer eller helårsbruer.  

Stor takk til @ArveS som gjorde meg oppmerksom på at det var flere steder hvor fraværet av bruer kunne bli et problem!

Endret av thomas christensen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.