Gå til innhold
  • Bli medlem

Bukse til randonee


claav

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter softshell eller hybrid bukse til randonee(har allerede skallbukse). Har fått tips om både Dynafit Mercury 2 DST og Norrøna Lyngen Windstopper Hybrid. Noen som har erfaringer med disse, eller andre tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Softshell bruker jeg Falketind Heavy duty, faktisk ganske bra til den bruken, men til «stormvær» foretrekker jeg membran/skall for å få det 100% vindtett.
 

Lyngen hybrid prøvde jeg i butikk. Tynn, litt skjør, men jeg likte den. Dog er det plassert noen knapper til snøskjørt på ryggen rett under hoftebeltet på sekken. Det virker bare vondt, så jeg droppet den. Kjøpte heller en gammel brukt Norrøna Lyngen Flex3 med utslitt membran (ikke lengre vanntett, men helt vindtett). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.