Gå til innhold
  • Bli medlem

Grottetur til Stordalsgrotten


Ellefjell

Anbefalte innlegg

Annonse
Skogens Stønn skrev (3 minutter siden):

Kanskje det er et smutthull i forskriftene - bokstavelig talt...:grin:

Kanskje kanskje, men her er svaret fra politet jeg fikk ;-) da: jeg spurte Politet i Troms/Finnmark for en stund siden:

 

"Hei, Da har jeg fått svar fra Storskog: All passering av grenser skal foregå over godkjente grensepasseringsoverganger. Å benytte seg av andre grenseoverganger kan medføre bot. Jeg forstår at dette ikke var svaret du håpet på, men slik er dessverre reglene for øyeblikket. Mvh Eirin"

Tror du jeg skal spørre dem igjen for morro skyld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellefjell skrev (14 timer siden):

 

Tror du jeg skal spørre dem igjen for morro skyld?

Reglene er vel ikke forandret, så svaret bør bli likt..

 

Spørsmål og svar psykologi kan være en underlig greie.. Spørre på nytt om en ikke liker svaret. Eller la være å spørre om en risikerer å ikke like svaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellefjell skrev (22 timer siden):

Hei dere. 

Er det lov å krysse grensen underjordisk? Stordalgrotten er jo i grensetraktene til Sverige. Hva syns dere å arransjere fellestur i regi av DNT dit? 

Det synes jeg er kjempebra. Flott turområde og Stordalsgrotta er en opplevelse.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.