Gå til innhold
  • Bli medlem

Allak 3 åpning i glidelåsen


ole_brum

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpt meg et Hilleberg Allak 3, og da jeg tok en titt på teltet la jeg merke til at glidelåsene ikke går helt igjen. Slik er det på begge inngangene. Det blir en glippe på en snau centimeter hvor mygg potensielt kan komme inn. Hilleberg har satt på en «flapp» for å løse dette, men den ser ikke ut til å løse problemet.

 

Noen som har merket dette før? Er det kanskje ikke et problem i praksis? Takk for svar! 

76D71EB3-0667-4D33-92B3-AA25435DF697.jpeg

Endret av ole_brum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
ole_brum skrev (4 timer siden):

Jeg har nettopp kjøpt meg et Hilleberg Allak 3, og da jeg tok en titt på teltet la jeg merke til at glidelåsene ikke går helt igjen. Slik er det på begge inngangene. Det blir en glippe på en snau centimeter hvor mygg potensielt kan komme inn. Hilleberg har satt på en «flapp» for å løse dette, men den ser ikke ut til å løse problemet.

 

Noen som har merket dette før? Er det kanskje ikke et problem i praksis? Takk for svar! 

76D71EB3-0667-4D33-92B3-AA25435DF697.jpeg

Jeg har for sikkerhets skyld forsiktig pleid å smøre på litt myggmiddel på glidelåsen rundt åpningen på de teltene som ikke tetter helt. Tape er også mulig å bruke. Eller bare legge klær og lignende inntil. Men det er ikke veldig sannsynlig at mygg finner veien inn der. Knotten kan muligens være verre da, om det er veldig mye av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.