Gå til innhold
  • Bli medlem

Forslag til bursdagspresang, nybegynner kajakk.


Bay

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg skal kjøpe bursdagspresang til ei som nettopp har startet med kajakk og trenger noen forslag eller tips, for dette er utenfor mitt fagfelt. 
Budsjett fra 500,- til 1200,- ish. 
Hva er det man absolutt bør kjøpe når man starter med padling og ikke har noe utstyr?

Alle forslag mottas med stor takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkerhetsutstyr!

- Vannpumpe
- Åresnor
- Flytevest
- Spruttrekk
- God svamp er og kjekt å ha liggende, for å få ut evt smårester av vann, samt vaske/tørke av kajakken.
- Vanntette pakkpose(r).
- Padlesko med gummisåle. Veldig greit når man skal gå i land på stein/fjell.

Det er hvertfall ting som ikke er så dyre, der man kan kjøpe flere av tingene innenfor ditt budsjett. XXL har feks en del av dette.
Tørrdrakt er jo og noe som kan være kjekt å ha, men er jo "litt" over budsjettet her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian J. Vabø skrev (6 timer siden):

Sikkerhetsutstyr!

- Vannpumpe
- Åresnor
- Flytevest
- Spruttrekk
- God svamp er og kjekt å ha liggende, for å få ut evt smårester av vann, samt vaske/tørke av kajakken.
- Vanntette pakkpose(r).
- Padlesko med gummisåle. Veldig greit når man skal gå i land på stein/fjell.

Det er hvertfall ting som ikke er så dyre, der man kan kjøpe flere av tingene innenfor ditt budsjett. XXL har feks en del av dette.
Tørrdrakt er jo og noe som kan være kjekt å ha, men er jo "litt" over budsjettet her.

Takk, tenkte litt på flytevest eller sko. Men er usikker på om man får en grei flytevest til budsjett.

Tittet på xxl, men der jeg var var det utplukket. 

Skogens Stønn skrev (4 timer siden):

Introkurs i kajakkpadling? Det finnes både dyre og billige varianter. Jeg lurer på om DNT kjører noen som er ganske rimelige. Medlemsskap i den lokale padleklubben? Antar mange padleklubber kjører billige/gratis kurs for medlemer. Da kommer man jo også sammen med likesinnede.

Introkurs er nettopp tatt😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.