Gå til innhold
  • Bli medlem

Turbukse fra «Jotunheim» (sport1) utslitt etter 1 tur


binetray

Anbefalte innlegg

Til info. Styr unna tynne turbukser (til barn) fra «Jotunheim», sport1 sitt eget merke. De tåler ingenting.

(Det sier seg kanskje selv når det ikke er noen ekstra foring på rumpe og knær. Vi sleit helt ny bukse etter en tur over Besseggen). 699 kr kostet den. 

Endret av binetray
Skriveleifer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • binetray endret tittelen til Turbukse fra «Jotunheim» (sport1) utslitt etter 1 tur
  • 3 uker senere...
Annonse

Sleit ut ei bukse etter en tur? 

Tynne sommerbukser slites hvis man går i steinete terreng, uansett merke. Jeg kan ta på meg en svært dyr merkebukse og i løpet av ett døgn skal jeg klare å lage revner og flenger, slitt rumpe- og kneparti.

Ongen din burde tydeligvis brukt ei litt grøvre bukse på denne turen. Men da kan det gå på bekostning av vekt, ventilasjon og komfort. 

Forøvrig ville jeg vært kjempestolt av ongen min som både hadde slitt ut buksa og gått over Besseggen på en og samme dag. Her bor det kanskje en ny Monsen?

 

Endret av Fenrisfrøya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jag hade Norröna flex ca 1000 kr på rea och gick och satt mkt direkt på sten under 2v +1v tid med normalt slitage,byxor är tunna men saknar synligt slitage.

Barn sliter väl byxor på annat sätt än vuxna sett på deras hemsida fans i olika  material.

Byxor med förstärkning väger betydligt mer och torkar långsamt och end lämpl til tex klättring och om man ska vara ute i månader utan kunna köpa nya.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.