Gå til innhold
  • Bli medlem

Reinsfjell pro 2, par spørsmål


dan83

Anbefalte innlegg

hei,

 

 nettopp mottatt ett nytt reinsfjell 2 pro telt. Men stusset over ett par ting etter å ha slått det opp.

1. jeg får ikke strammet telte 100 prosent på toppen(der den rød stangen går igjennom) (første bilde)

2. finishen i summene i innerteltet er litt "dårlig". Er slik ved begge inngangene, så antar at det er slik det skal være..håper jeg. (andre bilde)

 

Bilde 2.jpg

Bilde 1.jpg

Endret av dan83
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sømmen på innerteltet er innenfor normalen ja, har det samme på mine telt. Når det gjelder ytterteltet så er det sånn at duken strekker og krymper ganske mye avhengig av hvordan været er (temperatur og nedbør). Men om du har strammet til det du kan ved stangkanalen så virker den noe løs etter min mening om du har spent teltet godt opp. Når det er sagt så vil ikke teltet være veldig stramt om været er litt fuktig eller om det er litt kaldt. Om sola står på derimot så vil det lett gå over til trommeskinn og en må løsne opp litt på barduner feks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.