Gå til innhold
  • Bli medlem

Svar skyldig!


Nikke

Anbefalte innlegg

Endelig var turen kommet! Første overnattingstur for morfar og barnebarn på 6 år. For å få det viktigste unna først, for en flott tur det ble!

Likevel, det jeg ønsker å ta opp er det evinnelige forsøplingsproblemet. Snakk om miljøbevisste barn! Hun ble skikkelig skuffet av å se bål grua, mens jeg ble grusomt flau! "Vi har lært i barnehagen at sånt gjør man ikke!" Svar skyldig så stemte jeg enig i dette og foreslo å rydde opp.

Dette var på den siste øya i innerenden av Store Støle på Skrim. Altså har noen padlet dit. Dette er en liten øy, type tusle rundt på 5 minutter. Dermed også veldig sårbar med tanke på forsøpling og nummer 2 dobesøk. Det som lå der av søppel var både plastikk, matrester og tekstiler i bålet. Et lite stykke unna lå det våtservietter på bakken. I tillegg hang det en ullsokk med et hull i treet ved siden av.

Hennes reaksjon gir om ikke annet håp om at det kommer mer miljøbevisste barn og unge etter noen av de idiotene som turer frem som cowboyer nå om om dagen. Skjerpings!

DSC_0020.JPG

DSC_0025_1.JPG

  • Liker 2
  • Trist 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.