Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjenner noen til Ajungilak Tyin 200 sovepose?


HugoK

Anbefalte innlegg

Hei. 
 

Jeg fant en sovepose jeg har hatt siden slutten av nittitallet, men knapt nok brukt. Den heter Ajungilak Tyin 200 og er lagd med fiberisolasjon. 
 

Kjenner noen til komfortgrenser etc på denne posen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hugo Tønnesen Kystvåg skrev (8 timer siden):

Kjenner noen til komfortgrenser etc på denne posen? 

Det er en god klassisk vinterpose. Har komfort temp til vanlige norske vintertemperaturer og man er alltid trygg om man har en slik pose er min erfaring.

Om den er fra 90 tallet betyr ikke så mye om den er lagret luftig og ikke nedstappet. Kan eventuelt leveres til rens.

200 er lengden. Tyin kom vel med forskjellige glidelåslengder - het ikke den med kort glidelås Tyin Arctic? Det kom også en versjon som heter Denali. Den var et monstrum av en pose på alle måter. 

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Posen du beskriver hadde jeg i mange år. Jeg har sovet komfortabelt vinterstid ned til -10/-15 grader i telt og gapahuk med den. Hvordan den føles kommer an på underlag og hvor kald/varm man selv er, men det er ihvertfall min erfaring. Lukking over skuldrene gav en ekstra hjelp når det ble veldig kaldt.

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.