Gå til innhold
  • Bli medlem

Alfa holt


Arnt Inge

Anbefalte innlegg

Ser ut som jeg endelig har funnet den optimale fjellskoen for mine føtter! De nye alfa holt skoene er fantastiske å gå med, lette i vekt og god demping. Har prøvd flere forskjellige sko før, men ingen bedre enn disse. Liker ikke lærsko p.g.a vekt og stivhet, da jeg ofte går toppturer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Annonse
Soleil skrev (5 timer siden):

Er du fortsatt fornøyd med skoene? Jeg vurderer veldig å kjøpe, men ble usikker pga ikke skinn. Er de verdt pengene, og former de seg likevel litt etter foten selv om det ikke er skinn?

Ja de former seg og sitter veldig bra. De er på tilbud  for 2300kr på nettsider, mine holder lenger tett enn walk king modellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arnt Inge skrev (9 timer siden):

Ja de former seg og sitter veldig bra. De er på tilbud  for 2300kr på nettsider, mine holder lenger tett enn walk king modellen

Høres veldig bra ut! Jeg har stått mellom disse og Crispi Valdres, begge er gode på sitt vis. Crispi sine har jeg litt mer å gå på i forhold til ekstra tykke sokker, og hvis jeg skulle hovne veldig opp i føttene på lange turer. Men hvis Alfa sine former seg så går det kanskje greit lell. Men det blir trangt med de tykkeste sokkene der, tynn og medium tykk teknisk ullsokk funker topp. Liker at de har så god støtdemping, og de er veldig lettere å justere/stramme. Får de til 2900,- i butikk her, jeg syns butikk er veldig praktisk mtp evnt reklamasjon. 

Kanskje jeg må kjøpe begge 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Arnt Inge skrev (På 1.10.2021 den 4.04):

Ja de former seg og sitter veldig bra. De er på tilbud  for 2300kr på nettsider, mine holder lenger tett enn walk king modellen

Hva vil du si om størrelsen på disse? Er det normal størrelse? Har et par Alfa Piggen i str. 45 og lurer på om Holt vil passe i samme størrelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Holt imponerer x10. Kjøpte et par i sommer sitter som støpt og fantastisk komfort. Til sammenligning kjøpte jeg et par alfa m77 (som jeg tidligere har slitt ut noen par av), mest for å gå med hunden på kalde vinterdager. Nå har jeg forsøkt å gå inn m77 siste uka. Vonde føtter og gnagsår akkurat som før i tiden. På komfort rett ut av eska har det skjedd mye siste 10 år og det gjelder ikke bare hos alfa. Blir nok å bruke alfa holt resten av året. God på asfalt og god i marka. Livet er for kort til å ha vonde bein.. 

 

Tore

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.