Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvitt belegg på ytterteltet


uppis

Anbefalte innlegg

Var på tur nå, og tok et telt jeg ikke har brukt på et par år. Når jeg satte det opp ser jeg at det er et hvitt "belegg" flekkvis over nesten hele yttersiden av ytterteltet. Jeg pleier å være nazi med å tørke og stelle telt etter tur, så jeg ble litt overrasket. Forsøkte å vaske med mildt såpevann nå, men det hvite forsvinner ikke. Det virker ikke som noe er skadet, men hadde ikke mye regn på turen, så jeg vet ikke om vanntettheten er påvirket. Er et eldre TerraNova Laser. 

Er det noen som vet hva dette kommer av, og evt hva man kan gjøre med det? Google har ikke vært min venn her... 

20210718_125116.thumb.jpg.04e1a26f896ce23c4423ac3b14816a40.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
9 hours ago, rune1974 said:

Kan det være delaminering af teltdugen, afhængigt af hvad materiale den er lavet i ? 
det ligner lidt mit hubba nx innertelt, da bunden gik i opløsning.

Tror ikke det, duken virker hel... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.