Gå til innhold
  • Bli medlem

Vasstindbu med høydeskrekk?


Lux

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal gå Måsvassbu-Vasstindbu-Svartvassbu i sommer. På grunn av diverse omstendigheter skal jeg gå alene, og nå når jeg har gått gjennom ruta skikkelig ser jeg at det er rimelig bratt opp og ned til Vasstindbu og Svartvassbu. Det er meldt en del regn, og nå er jeg usikker på om jeg tar sjansen på å gå alene, for jeg har litt høydeskrekk, pluss at jeg aldri har gått alene før. 

Er det noen som har gått ruta som kan si noe om det er lett å finne riktig vei gjennom ura, er det godt merket, og blir det veldig glatt når det er vått?

Jeg har tidligere gått opp til toppen av Innerdalstårnet, og det gikk greit, og opp Skjerdingfjellet, men der synes jeg det ble vel luftig og bratt (begge i fint vær). Kan noen av disse sammenlignes med stien opp til Vasstindbu? Det er jo ikke ur opp disse andre fjellene, men i bratthet? Jeg er litt redd for at jeg skal komme meg opp, men så blir redd for å gå ned igjen neste dag 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, omstendighetene er som de er dessverre, så jeg må gjøre det beste utav det. 
Jeg får vel bare se det an når jeg kommer dit og evt. velge en annen rute (hoppe over en hytte eller to) om det blir for ille

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.