Gå til innhold
  • Bli medlem

Kanariøyene- Kart


Anbefalte innlegg

Hei folkens en god stund siden jeg har vært på forumet, da jeg har holdt  på  mest med seiling de siste årene.

Jeg har gamblet og kjøpt en 4 ukers til til Gran Canaria i februar, og jeg har leitet lenge for å finne fotturkart. Kart typiske bilkart har jeg funnet, men jeg trenger noe mere bedre. Noen tips for å få tak i turkart med med en målestokk på rundt 1:100.000?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Kom hjem fra Femunden nå idag. Takk for alle svar, tenker at jeg i utgangspunktet kjøper kart hos FreeMotion sykkelutleie.  En liten problemstilling

jeg har spekulert på de siste ukene er hvordan er mulighetene for å få kjøpt en primusbrenner der nede?, da jeg får ikke tatt med noe sånt på flyet.

 

Mvh 

Thomas 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50årsgaven skrev (58 minutter siden):

jeg har spekulert på de siste ukene er hvordan er mulighetene for å få kjøpt en primusbrenner der nede?, da jeg får ikke tatt med noe sånt på flyet.

Selve brenneren er vel ikke noe problem? Det er vel bare gass de ikke vil ha med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blindgjenger skrev (11 minutter siden):

Selve brenneren er vel ikke noe problem? Det er vel bare gass de ikke vil ha med?

Ja jeg ser den, brenner for gass får jeg tak i her i steinrøysa. Så da blir vel utfordringen gass. Jeg er ikke så veldig gira på å leve på loff og syltetøy over lang tid.

 

Mvh

Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blindgjenger skrev (19 minutter siden):

Vi fikk tak i et ganske ålreit 1:30.000 turkart Tenerife for noen år siden, sånn om papirkart er av interesse, men vet ikke om de fortsatt er i salg, Tenerife Hikers' Map, David Brawn.

Mer info (men utsolgt) hos Bokkilden: https://www.bokkilden.no/turistkart/tenerife-hikers-maps-david-brawn/produkt.do?produktId=14205509

Smart! denne hadde jeg ikke tenkt på, fant flere muligheter, så da håper jeg at Spania blir helgrønt i februar, og at kokemuligheter lar seg ordne

 

https://www.bokkilden.no/enkeltSok.do?enkeltsok=Gran+canaria+kart&rom=MP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50årsgaven skrev (16 minutter siden):

Ja jeg ser den, brenner for gass får jeg tak i her i steinrøysa. Så da blir vel utfordringen gass. Jeg er ikke så veldig gira på å leve på loff og syltetøy over lang tid.

 

Mvh

Thomas

I følge en tråd jeg fant på Tripadvisor (lenke under) får du tak i gass i alle jervarebutikker (ferreteria) og sportsbutikker. Decathlon er en stor sportskjede som har flere butikker på Gran Canaria.

https://www.tripadvisor.com/ShowTopic-g187479-i153-k11138632-What_kind_of_camping_gas_is_available_in_supermarkets_etc-Tenerife_Canary_Islands.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50årsgaven skrev (15 minutter siden):

Smart! denne hadde jeg ikke tenkt på, fant flere muligheter, så da håper jeg at Spania blir helgrønt i februar, og at kokemuligheter lar seg ordne

 

https://www.bokkilden.no/enkeltSok.do?enkeltsok=Gran+canaria+kart&rom=MP

Bøkene til Løvland-paret er ganske bra med detaljerte rutebeskrivelser. Tidsangivelsene er riktignok en smule optimistiske. Har en følelse av at de oppgir tiden de selv bruker når de kjapper seg gjennom kjente ruter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.