Jump to content
  1. varmtvann

varmtvann

2. Skogens Stønn

Skogens Stønn

• Similar Content

• By Aleksander Jacobsen
      Har fått tak i et Helsport Stortinden 2 Xtrem, fra det herrens år 2012. Teltet er nesten ikke brukt og i strålende stand, men dessverre er teltet mitt levert med stenger merket Scandium (Air Hercules). Tror Helsport byttet ut disse med Dac fortløpende på pro/xtrem-modellene sine fra 2013. 
      Spørsmålet mitt er om jeg først som sist bør kjøpe nye Dac-stenger, eller om de gamle Scandium-stengene er like gode, dog ganske mye tyngre. Dette er et telt som blir førstevalget på soloturer vinterstid, og ønsker ikke usikkerhet rundt emnet stangbrudd under vindkastene.
    • By thomachine
      Hei, jeg har nettopp handlet ett slikt telt og slo det opp for første gang. Jeg så at den gule stangen til forteltet var bøyd. Veldig svak bøy på noen av leddene. Jeg regner med de skal være sånn, men kunne ikke finne noe om forbøyde stenger på dette teltet.
      Noen som vet hva som er korrekt her? Teltet er kjøpt nytt på Xxl, men siden innerteltet var montert regner jeg med det har vært slått opp før.
      MVH
      Thomas
    • By johisa
      Har kommet frem til at dette teltet passer mitt behov. Lurer på om noen har erfaringer på godt og vondt med teltet før jeg slår til?er det en sikker vinner? Alternativt ligner jo lofoten ganske mye, da litt dyrere. Takk for svar
    • By tesk
      Jeg var i kontakt med Helsport for å få kjøpe en ny topphatt til min Varanger 8-10 camp etter at jeg hadde brent den originale. 

Ble enig med en hyggelig dame hvilken topphatt jeg skulle kjøpe fra hjemmesiden til Helsport
      https://www.helsport.com/no/sok/?query=Topphatt 8-10
      Siden min lavvo har innvendig regulering valgte jeg produktet «Topphatt 8-10, innvendig regulering»
      Til min store overraskelse var det en lang pakke som kom i posten. Topphatt med spiler? Jeg har ikke spiler i den originale topphatten. Noen som vet hva jeg bør velge for å få en topphatt uten spiler, men MED innvendig regulering?

• By Flemmingss
      Hei.

Fikk meg en  Rago Pro Down X-Trem vinterdunpose til jul og hadde natt til i dag 03.01 min første natt i den.
      På morgenen merket jeg at flere dun hadde kommet ut av posen. 
      Er dette normalt på en slik pose, eller noe som må repareres?
      Jeg vil ikke ende opp med en pose tom av dun, spesielt ikke når den er såpass kostbar som denne er.

Jeg har lagt ved noen bilder av dunene
      Har også mailet Helsport for å høre hva dem mener.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, and privacy rules Privacy Policy