Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjelltelt


baardsen

Anbefalte innlegg

Hei! :wink:

Jeg skal kjøpe meg et nytt fjelltelt til både vinter og sommerbruk. Derfor må det tåle en god del slitasje og være av god kvalitet.

I og med at jeg kun er 17 år så har jeg kke evig med penger men jeg kan strekke meg til 3000 kanskje 4000 kroner.

Har dere noen gode forslag til telt som kan passe i så fall hadde det vært helt fantastisk :D

Hvilke merker er best og får jeg noe bra telt for den prisen jeg har skrevet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Ikke lett å manøvrere seg i jungelen av telt. Alle har sin mening om hva som funker, og enda flere er uenig i det...

Men ting som ofte henger sammen er størrelse, vekt og pris. Er du villig til å bære på litt mer vekt? Skal du ha plass til 2? 3?

Ellers er det jo mange tråder på telt her inne fra før! Søk litt og se hva du finner.

H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.