Gå til innhold
  • Bli medlem

Kano kamerat


Lewis

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg søker for en kamerat/gruppe som har lyst til å padle kano i elv. Ikke ‘white water’ men turer med noen stryk (grad 2 for eksempel).

jeg bor i Drammen og ønsker å bli bedre kjent med alle de fin elver Norge har å tilby! 
 

litt om meg selv, Engelsk man rundt 30 årene og jobbe som ingeniør. Bod i Norge snart 2 år. Glad å gå tur og fiske, har gått noen lang ekspedisjoner i Norge blant annet har jeg gått fra Lillehammer til Trondheim og vært en måned i Finnmark og Troms alene med fiskestang. Men nå har jeg lyst å padle elv og det trenger man å være minst 2 personer for logistikk og sikkerhets grunn. 

Jeg har en Silverbirch broadland 15 kano som jeg liker å padle alene med bikkje, så du må har egen kano for turer.

Det bli veldig hyggelig om noen andre har lyst å gjøre det samme!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tips! Hvordan er det å padle kano med de i kajakk? Er det en SilverBirch covert i bildet ditt? Jeg vet ikke om jeg kan padle elv med kajakker i mitt kano 😅 har padlet elv i kajakk og det er litt mye avansert en det jeg tenkt å gjøre i kanoen mitt! 
 

Men jeg kan sjekke det ut, jobber i Kongsberg og lågen har noe god stryk så det er perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg padler Covert 9.3 nå, men bilder er en Esquif L’edge. Vi padler en del i Kloppfoss og Grettefoss og der går det fint med stor kano også. Du må bare være forsiktig så du ikke kjører over unger i kajakk. Du vil gå over kajakken og treffe de i skuldra/hodet om du er  uheldig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.