Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som har en brukket fiskestang?


Tom42

Anbefalte innlegg

Noen som har en brukket stang eller en stang som har gått ut på dato å avse?  Stangen skal brukes som teltstang til baldakinen. 

1849921066_10-10TeltleirunderBunutenA.jpg.d7de9d39772b6d543c1659224cf1f31f.jpg

Til nå har jeg vært selvforsynt, men det er det slutt på.  Det jeg trenger en stangdel som måler 1, 3 - 1.5 m fra roten og oppover.  Se bildet.  

teltstang123.JPG.d31dd19fb3185f3c267e74f7922b13c3.JPG

Dusør:  Drygolinovnen "original".  NB!  "kaffekjelen innegår ikke".

Henter i rimelig nærhet av Tønsberg.  

2.jpg

Endret av Tom42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen, Tom.

 

Husker ikke hvor du holder til på Østlandet, men jeg vet flere steder du kan stikke innom. F.eks Nordisk Fiskeutstyr på Lysaker Brygge rett sør for Oslogryta. De tar årlig imot en rekke stenger pga reklamasjon, uhell, produksjonsfeil osv. De må gjerne ha inn ødelagt stang for å levere ut en ny. Det samme gjelder for øvrig en rekke andre forhandlere av fiskestenger.

 

Ofte blir disse stående en stund i hjørnet av lageret eller lignende og det kan f.eks hende bare øvre del er knukket.

 

Verdt et forsøk.

Endret av Espen Ørud
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Espen Ørud skrev (1 time siden):

Hei igjen, Tom.

 

Husker ikke hvor du holder til på Østlandet, men jeg vet flere steder du kan stikke innom. F.eks Nordisk Fiskeutstyr på Lysaker Brygge rett sør for Oslogryta. De tar årlig imot en rekke stenger pga reklamasjon, uhell, produksjonsfeil osv. De må gjerne ha inn ødelagt stang for å levere ut en ny. Det samme gjelder for øvrig en rekke andre forhandlere av fiskestenger.

 

Ofte blir disse stående en stund i hjørnet av lageret eller lignende og det kan f.eks hende bare øvre del er knukket.

 

Verdt et forsøk.

Hei Espen.  Takk for godt forslag.  Men jeg tror jeg bare drar på nærmeste hagesenter og kjøper en bambustokk.  Så på de i dag, og de er ganske tynne og sterke.  For øvrig drar jeg etter den 10 juli. konas bursdag. opp til Mår.  Setter ut gummibåten på Synken.  Har søkt om lov til å bruk motor, men det går greit også å ro opp til utløpet av Vikbekken.  Men gru og redsel hvordan det ser ut der.  Det som ser så flott ut på kartet ser slik ut på stelittbildet.  

1687114942_4UtlpVikbekkenstelitt.thumb.jpg.43ecbc9f963a93d278143b01c21c2113.jpg

Ganske trøsteløst, men pytt pytt.  Kanskje det står stor fisk i den inderste "tjønna"?  Uansett, gjør jeg strandhugg der, og oppretter base camp.  Trekker meg opp langs bekken slik ay jeg ikke ser Mår.  Tar meg mye god mat - og skal kose meg over enda en gang å være på Hardangervidda.  Og så, med lett pakning, er det kort vei opp til det øvre Viktjønn og om kneet spiller sånn passe på lag er det ikke så langt å gå til Grisletjønn eller Holken for den del. 

1555413505_3OversiktVikbekkene.thumb.jpg.5fdd35b8360c47b9e1c1314110e981d7.jpg

Og om jeg fortsetter å filme en del går det an gå til det øvre V tjønn, deretter ned til det andre Viktjønn, (om det ikke er for mye ur -og jeg som var kongen av en hver ur) og ned til Holken og retur til Base camp.  

1785997988_10-28MyeuroigvierkrattA.JPG.36fdf630b108d73a6c2fde6ea421c93b.JPG

 

 


 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 9-åring som fisker, så vi kan levere det meste innen ødelagt fiskeutstyr. Enkeltstående bestillinger eller abonnement, helt opp til deg. 

Litt usikker på hvilke dimensjoner vi har på lager akkurat nå, men Trøndelag er kanskje ikke rimelig nære nok, uansett?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

aico skrev (34 minutter siden):

Jeg har en 9-åring som fisker, så vi kan levere det meste innen ødelagt fiskeutstyr. Enkeltstående bestillinger eller abonnement, helt opp til deg. 

Litt usikker på hvilke dimensjoner vi har på lager akkurat nå, men Trøndelag er kanskje ikke rimelig nære nok, uansett?

Takker for svar, men har nå avsluttet forsepørslen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.