Gå til innhold
  • Bli medlem

Toalett/dusjforheng?


DROMEDILLA

Anbefalte innlegg

Prøver å få kjæresten min med meg på biltur med overnatting i telt i sommer. Hun liker ikke helt tanken på å gå på do eller å vaske seg/dusje uten å ha noe form for skjerming. Jeg er ikke så nøye på det selv, så har aldri vært et problem før. Hva kan vi eventuelt bruke? Skal kjøre med bil i sommer,  så trenger ikke å passe i sekken denne gangen. Har sett litt på denne, men ser at folk klager på dårlig glidelås og lite toalettsete. Finnes det andre enklere løsninger?

72074a0f8c81b355cd250e9aabe1139b?auto=fo 

 

Endret av DROMEDILLA
  • Hehe 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kom på at jeg har en mini lavvo i boden. Tenker jeg kan bruke den til dusj og toalett telt hvis det er vanskelig å finne en busk til henne. Blir litt flaut å sette opp et slikt telt som over ja 🤭 Mini lavvoen har vel 2 meter ståhøyde i midten. 

ann.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.