Gå til innhold
  • Bli medlem

Myggnett til sovepose


Anbefalte innlegg

Annonse

Ja, i betydningen lett og billig, nei i den forstand at jeg kun har tilbrakt ukesvis i sovepose under myggnetting av typen "enmannstelt", noe som krever én line opp til en gren/kryssende pinner eller lignende. Kan anbefale dette for friheten til å lese en bok/føle du har en liten privat alkove uten å ha småkryp for nære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et slikt nett men aldri brukt det da jeg ikke forstår hvordan i alle dager det skal holde seg over hodedelen av posen. Sklir bare opp og er til lite nytte. Har sett noen på ultralette forum bruke myggkondom som er en god del lenger og mer praktisk, men tror de lager disse selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne hatt det forrige helg da jeg ikke gadd å slå opp teltet, men la meg rett på bakken istedenfor!

Det ble et aldri så lite mygghelvete uten like, og til tross for min innsats i å holde dem unna endte jeg opp med SEKS myggstikk på overleppa fra den lille åpningen på soveposen 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt det flere ganger ved utendørs soving i Finnmark uten telt. Fungerer helt greit, men du må sove med capsen på så du holder nettet unna ansiktet. Dette fungerer greit for meg, jeg sover uansett...

 

Dey er sikkert forskjell fra produsent til produsent. Jeg har brukt Helsport sitt...

Endret av Espen Ørud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir Myggnät för hatt med keps istället tillfälle för mygg/knott att sticka i öronen om man sover på sidan?

Finns ej med någon minibåge över sovsäck.

Hade en Chraigchoper insektmedel inp.men ej säkert om dettamedel är bra att ha på huden som huva eller byxor,då resultatet av mygg och knott ej blir malaria och om m an ej är allerkisk så vänjer man sig och har självkontroll att ej börja klia på alla bett så får man ta denna ´plåga´ utan dem inga fåglar tex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.