Gå til innhold
  • Bli medlem

DIY: Ventil på vanntett pakkpose.


Marius Engelsen

Anbefalte innlegg

For å komprimere klærne bedre, lettere og raskere satt jeg inn en ventil i pakkposen jeg bruker til klær.

Idèen er ikke min, så den er lånt. Det er ett patent som fungerer godt.

Jeg har brukt en lav og stor kork fra en smoothieflaske, men alle typer korker fungerer fint.

Jeg har vasket posen godt med såpe og vann, rubbet korken, vasket igjen med rødsprit, og limt med Tec7. Når det har tørket fuget jeg ekstra rundt kantene innvendig og utvendig.

Klipp hullet mindre enn du tror er nødvendig, stoffet var ganske elastisk.

 

302E6AD7-389E-4889-A2C0-CAECF698B5B9.jpeg

Endret av Marius Engelsen
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
esw skrev (18 minutter siden):

Det lønner seg nok å lime en liten lapp (med hull) på innsiden også. Da får man ikke noe eksponert kant, der limet lett kan løsne. 

 

Kan godt hende. Men Tec7, som jeg bruker, henger veldig godt når man har rengjort på forhånd. Og jeg har fuget kanten på innsiden og glattet med fingeren, så jeg tror nok dette holder posens levetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.