Gå til innhold
  • Bli medlem

Corona, mye folk, Hardangervidda


Tittei

Anbefalte innlegg

Jeg skal til Imingfjell i sommer. Trolig siste del av juli/første del av august. Jeg har lyst til å kombinere det med en tur til H.vidda, men da med utg.p rundt Imingfjell. Hvordan blir det med folk da tenker dere? Jeg har aldri vært på H.vidda før og gidder ikke gå i kø eller campe med masse folk. Er ikke folkesky, men trenger ikke få følelsen av å ligge på en «campingplass». Skal bo i telt. Må være rundtur. Det jeg lurer mest på er ikke turtips men om jeg heller bør vente til neste år når folk i større grad har reist utenlands. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er på Hardangervidda når du er på Imingfjell, riktignok ikke innenfor Hardangervidda Nasjonalpark, men Hardangervidda som område er større enn nasjonalparken. Nasjonalparkgrensa er den grønne streken. Tror ikke du trenger å bekymre deg for å gå i kø, du vil sikkert se andre mennesker, men så lenge du ikke booker deg inn på de aller mest populære hytte-til-hytte rutene tviler jeg på at det er noe å bekymre seg for.  Raskeste vei fra Imingfjell og inn i selve nasjonalparken, hvis det er et mål, er vel for øvrig å reise til Solheimstulen å gå inn derifra. 
image.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.