Gå til innhold
  • Bli medlem

En ting er å lage en plan, men hvor ligger den?


Tom42

Anbefalte innlegg

Egentlig ganske så flaut, men for en stund siden spurte jeg her på forumet om det var mulig å konverere  bilder fra bmp til jpg.  Men nå er jeg ikke kar om å finne igjen lenken, som gav meg de svar jeg ønsket.  Derfor om noen kan forbarme seg over meg er jeg takknemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det denne tråden?


Fant den ved å gå inn på din profil og så gjennom det du har postet i det siste. Det kan man gjøre selv også på egen profil om man ikke husker nøyaktig hvilken tråd. Evt kan man jo søke på stikkord man husker. Her er jo feks "bmp" et viktig stikkord. Kan og gå inn og se alle vedleggene man har postet, og finne igjen tråder bare ved å finne bildet.
Et triks er å lage emne-overskrifter og kanskje tags som passer bedre med innholdet i tråden og da kanskje lettere å søke på.
Eller lagre en direkte snarvei på PC/tlf er også mulig. Mange muligheter...

Endret av Kristian J. Vabø
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.