Gå til innhold
  • Bli medlem

Trekanten i Trollheimen neste uke


Anbefalte innlegg

Annonse

Om du lurer på Bjøråskaret(snøen er ganske hardpakka i nordsidene, selv om det er plussgrader. Lette truger kan være en greie mtp trasse valg!), så går det muligens via Vassendsætrin og Hyttdalen( mer lavland og noe viere dal ift sol og smelting), om du skal til Trollheimshytta. Litt lengre etappe, og ganske så myråt i Folddalen. Mellomfjellet har gjerne snøfonner midtsommers, om du ikke velger å følge Svartådalen, som er min Nr. 1 ift flora og skjønnhet langs elva med sandbanker++. Aner ikke ruta di videre, men om det blir en firkant eller femkant, så er det ganske krattete og vått langs Gjevillvatnet. (Har ikke gått området ditt nå, men ment som ett innspill)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myriameter skrev (41 minutter siden):

Om du lurer på Bjøråskaret(snøen er ganske hardpakka i nordsidene, selv om det er plussgrader. Lette truger kan være en greie mtp trasse valg!), så går det muligens via Vassendsætrin og Hyttdalen( mer lavland og noe viere dal ift sol og smelting), om du skal til Trollheimshytta. Litt lengre etappe, og ganske så myråt i Folddalen. Mellomfjellet har gjerne snøfonner midtsommers, om du ikke velger å følge Svartådalen, som er min Nr. 1 ift flora og skjønnhet langs elva med sandbanker++. Aner ikke ruta di videre, men om det blir en firkant eller femkant, så er det ganske krattete og vått langs Gjevillvatnet. (Har ikke gått området ditt nå, men ment som ett innspill)

Hei! Planen er denne ruta her: https://ut.no/turforslag/119226/vest-trollheimen-med-innerdalen ! Så for meg gamasjer gjennom Bjøråskaret. Men er villig til å endre litt på ruta, men starter å gå fra Bårdsgarden og skal gå gjennom Innerdalen tilbale til Bårdsgarden da bilen blir parkert der. Vet ikke om du har noen innspill/tanker på den ruta jeg linket til her mtp på snø. Kan vel nevne at jeg skal telte så kommer til å ha litt oppakning på ryggen også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.