Gå til innhold
  • Bli medlem

Sekk til tynn og lang tenåring


Anbefalte innlegg

Husets tenåring treng ny sekk.

No er Osprey Ace 50 for liten for han og han er alt for tynn til å bruka Osprey Xena 85/Xenith 105 Hagløfs 65 (dame, kjøpt i 2008) eller ein Lowe Alpine på 75 liter som me har her heime. 

Kva andre sekkar enn Osprey Ace 75 skal me sjå etter som kan passa ein lang og tynn slamp på 175 cm og 55 kg? Han har føretrekt å bruka Osprey og har hatt Ace i 38 og 50 liter. Han har prøvd Gregory dagstursekk på rundt 30 liter. Sjølv om denne passar, så liker han ikkje å gå med han. Han har nok ein Osprey-rygg og ikkje Gregory akkurat som mor... 

Og ja, han treng ekspedisjonsstorleik på sekken sin. Me må gå 2 km (og bæra alt) når me skal på hytta og i tillegg starter han på vidaregåande no med mykje friluftsliv året rundt.

Me skal til Oslo og prøva sekka, men må ha ein plan for kva me skal sjå etter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NB! Husk rygglengde på lang slank gutt. Min eldste var 175 i fjor og er 186 i år. Beina vokser ikke like fort som ryggen og omvendt. Derfor er ikke dette lett. Hoftene gir heller ikke beste feste for hoftebelte. Han fikk en denali pro 75 liter for to år siden. Min minste som er å nærmer seg 165-170 cm fikk en baltoro 75 l med s rygglengde og den ser svært bra ut. For meg er det viktig at guttene ikke bærer for tungt, da blir det dårlig stemning. Ikke lett men det blir nok lettere når guttene er utvokst. Har en følelse av at eldstemann vil gå med bergans helium 55 og lettvektsutstyr i år. Men det handler om stemning og humør mer enn hva han kan bære. 

Mvh

Tore

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk @torese Gregory har dei på Oslo Sportslager, så det blir ein del prøving der reknar eg med. Ideelt sett ser eg etter ein sekk som kan justera rygglengda slik at han kan voksa litt til. Han blir nok ikkje så mykje høgare enn det han er no.

Det at han er så tynn lagar dei største problema - det er jo ingenting å festa hoftebeltet på. Og ein smal rygg slik at skulderstroppene  går for langt ut. Det er ingen lettvektssekk når me skal på hytta - den som vil ha brus må bera det opp - så heldigvis er han sterk i både beina og overkroppen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.