Gå til innhold
  • Bli medlem

Trollheimen tidlig i Juni


Stipica Pavicic

Anbefalte innlegg

Kan noen gi meg råd om snøtilstand i begynnelsen av juni i Trollheimen-området.
Jeg planlegger en tur, og er ikke sikker på at det er en god ide å dra dit tidlig i juni. Jeg har ikke tenkt å bruke noe utstyr til is og snø.

Ruten jeg vil ta er en velkjent SignaTUR Trollheimen (https://signatur-trollheimen.tt.no/)
Det ville være bra hvis noen kan gi meg råd og/eller sende meg noen bildelinker fra Trollheimen i begynnelsen av juni.

Tusen takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei, anbefaler å ringe trondheim turistforening når det nærmer seg. Det er bra med snø i området nå, og nå er det fint å gå på ski i området. Hvis det ikke er skiføre, så antar jeg at du vil få utfordringer med store elver og bruer som ikke er satt ut/har fått litt medfart i løpet av vinteren/våren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutes ago, Sig Man said:

hei, anbefaler å ringe trondheim turistforening når det nærmer seg. Det er bra med snø i området nå, og nå er det fint å gå på ski i området. Hvis det ikke er skiføre, så antar jeg at du vil få utfordringer med store elver og bruer som ikke er satt ut/har fått litt medfart i løpet av vinteren/våren.

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.