Gå til innhold
  • Bli medlem

Packraft? Noe for meg?


Tom42

Anbefalte innlegg

Vurderer hjelpemidler.  Staus pr i dag.  satte inn totalprotese i høyre kne ki juni 2017.  En nerve ble varig skadet, hvilket betyr at jeg er mer flyttbar enn gåene.  Ennå har jeg et lite håp om bedring.  En lege med nerver som spesialfelt prøver å blokke nerven slik at den ikke sender smertesignaler til hjernen.  Til nå har hun forsøk et par ganger, og jeg har oppnådd smertefrihet - i 14 dager.  Men  fremdeles er det flere teknikker som venter. 

Men så var det dette med friluftslivet da.   Den lengslen slipper aldri taket. Og kanskje packraft kan være noe for meg?  Derfor: Er den noen som kan anbefale en packraft som kan brukes på sjøen og i vann?  Den må være såpass at jeg kan ta med utstyret.  Prisen spiller også en rolle. Min alder tilsier at jeg nok ikke har all vedens tid.

Har sett på  noen modeller, ikke minst fra Lars Monsen.  Var også innom Ebay og der var de ikke så svindyre, men er kvaliteten god nok?    Men en packraft krever litt utstyr.  Padleåre +++.  Hva vet jeg? 

Så jeg er takknemlig for svar.  Vurderer også belly boat, men ----

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.