Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjellreven Akka R/S3 (telt)


Shaug

Anbefalte innlegg

Annonse

Mitt fjellræven akka hadde 10 års jubileum nå i sommer. Det er blitt brukt mye men ser like fint ut. Den gangen betalte jeg 5000 og det er det det koster i dag også. oslo sportlager selger det ofte til halv pris. Teltet er brukt både sommer og vinter. siden den gangen vet jeg de har forandret noe på teltet. når duken er frossen er det et helvete å tre stengene dette mener jeg er forbedret. Til vinterbruk kunne jeg ønsket bedre ventilasjon jeg mener dette også er blitt forbedret. Skal du ha et rent vintertelt ville jeg nok gått for intersport eller hilleberg. skal du ha et allround telt er det perfekt men prisen er jo stiv. Akka har så stort fortelt at du kan dra med deg hele pulken inn. kjekt når vinden blåser å ha alt utstyret inni teltet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.