Gå til innhold
  • Bli medlem

Mountain Equipment Helium 600


gull

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg har nettopp kjøpt Mountain Equipment Helium 600, og lurer på om jeg kanskje har vært litt for kjapp. Jeg tenkte å bruke den på sen vår, sommer og tidlig høst. Jeg tenker hengekøye og telt. Jeg er en kvinne som fryser lett, og tenker å bruke lakenpose i soveposen. 
 

soveposen har tcomf -1. er det andre lettfryste som har erfaringer med denne? Vurderer å sende den tilbake og finne en annen sovepose 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan fort bli for kaldt vår/høst ja, i alle fall i fjellet. Min tresessongspose, en Cumulus Panyam 600, har t-comf -6°/t-lim -13°, og det syns jeg er passe. Mange foretrekker rundt t-comf -10°. 

Endret av ketilring
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

qwer993 skrev (42 minutter siden):

tresessong dunpose som veier rundt 1kg er ganske passe om man er litt frossen, synes vekt er det enkleste å gå etter

Denne jeg nevner er noen gram over 1 kg, så kanskje jeg burde teste den ☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.