Gå til innhold
  • Bli medlem

Ravnø bekledning


Daiwa

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg har Ravnø Sabotør jakken, kjøpte den til jakta men synes passform og funksjon er så god at jeg har begynt å bruke den til normale turer også. Jeg blir fort varm når jeg går så Sabotør som er laget i Ventile passer fint for meg, puster godt i utgangspunktet, å med gode luftemuligheter er det lett å regulere. Eneste jeg savner på jakka er muligheten til å feste pels i hetta men dette har de fått på anorakken ser jeg, dette er forsåvidt greit å ettermontere også. Jeg ble ihvertfall så fornøyd at jeg nettopp kjøpte en Sabotør bukse også, har ikke rukket å teste denne enda da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt erfaring med dette. Kjøpte først skalldressen tiltenkt jakt, men den var altfor tung for meg og jeg solgte derfor denne på Finn. 

Kjøpte derfor sabotørbuksa i Ventile når denne ble lansert. Da mener jeg prisen var ca 2600,- som virket fornuftig. Buksen er jeg godt fornøyd med. Fremstår som slitesterk, gode luftemuligheter og behagelig. Jeg er høy og slank, men denne passet meg faktisk godt i large. Nå i ettertid har de justert passformen slik at buksebeina er 4 cm kortere, så nå passer nok ikke den nye modellen meg lengre. 

Har forsåvidt sett på jakken også, men synes vekten er for tung. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Noen som har testet Pro Altitude / Dynatec buksa/jakka? Har Sabotør, som er fantastisk komfortabelt å bevege seg i. Er Pro Altitude mer ´skall´ eller har de klart å beholde komforten? Ellers noen betraktninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har buksene Gen.2. Dynatec Pro Alititude, sabotør og sabotør jakke   
Bruker det som frilufts klær.

Dynatec pro er bite litt stivere å gå i , men syns den er veldig behagelig å ha på. 
har gått på fjellet i regnvær en hel dag utenom å bli våt, det er første gangen jeg har opplevd dette, har hatt mange merker igjennom årene.
Bruker Dynatec som min faste vinter bukse nå. 
anbefales😀👍

A2C4B992-8256-44CC-896F-CB0068DCB692.jpeg

04911E6C-99D8-4175-8049-5721FD40E021.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eriblist skrev (15 timer siden):

Har buksene Gen.2. Dynatec Pro Alititude, sabotør og sabotør jakke   
Bruker det som frilufts klær.

Dynatec pro er bite litt stivere å gå i , men syns den er veldig behagelig å ha på. 
har gått på fjellet i regnvær en hel dag utenom å bli våt, det er første gangen jeg har opplevd dette, har hatt mange merker igjennom årene.
Bruker Dynatec som min faste vinter 

 For varm for sommerbruk?

Endret av Stv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.