Gå til innhold
  • Bli medlem

Extide Lithium Power Booster. Et bra kjøp?


Tom42

Anbefalte innlegg

Er dette et godt kjøp?  På fjellet for å holde en liten DAB radio igang + å lade en smarttelefon en gang eller to, og som jumpstarter i båt - og bil.  

 

1482513012_power(2).jpg.8d066e055718ffa7a4500bcdb8c273b6.jpgExide Lithium Power Booster er en glimrende "ekstra" strømkilde som garantert vil komme til nytte uansett om du befinner deg hjemme, på hytta, på veien, på sjøen, til fjells - eller kort sagt: hvor som helst!

Super kompakt, kun 420 gram.

Exide Lithium Power Booster inneholder det aller siste innen Lithium startboost-teknologi. Denne kraftpakken klarer mange gjentatte hjelpe-starter på en oppladning og over 1000 utladninger!
Enkel i bruk, samt gnist og kortslutningssikker.

Enheten har også en kraftig LED-lykt med tre innstillinger.

 

Unik startkraft til stort sett alle kjøretøy:

Personbiler (Bensinbiler mindre enn V6 og Diesel mindre enn 2.0 L)

Båt, MC, ATV, Snø- og vannscooter, Plentraktor etc.

Laptop-Notebook

Smarttelefoner

Nettbrett

HD-kamera

MP3-spillere

GPS/kartplotter

Alle enheter med oppladbart batteri og USB-tilkobling for lading

Strømforsyning for 12V forbrukere som f.eks kjøleboks etc.

 

Tekniske data:

12000 mA

400 A (max boost 12V hjelpestart)

Vekt: 420 gram

Ytre mål: 158 x 74 x 28 mm

5V-2A (nettbrett, mobil - Android og iPhone)

19V-3,5A (laptop, notebook etc.)

12V-10A (strømforsyning for 12V forbrukere)

Operasjonstemperaturer fra -20 til +60°C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en slik, og den funker bra den, men som muskeltransportert powerbank så er den unødvendig stor og tung. Særlig i forhold til kapasitet. 

Denne, for eksempel, https://www.netonnet.no/art/telefon-gps/mobiltilbehor/mobillader/powerbank/andersson-powerbank-20-000-pdqc-3-0/1004014.11546/ har dobbelt så mye strøm med omtrent samme vekta. En med ca 10 000mAh bør ikke veie så mye mer enn 250gram. Dog, kan de som veier så lite, som regel, ikke starte biler. 

Skal den gjøre alt, så er den et godt alternativ, for jump-start funksjonen funker den, men jeg ville heller ha supplert med en ren powerbank til tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noe tilsvarende som booster til bilen, den har usb lademuligheter, men ville aldri ha bært med meg den til fjells. Det blir for masse å dra på. 
 

Du får powerbanker på Clas ohlson som er billige og bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chlas ohlson sin grå på 20.000 har jeg og gir hva jeg trenger og har aldri tømte den på tur.

brukes til belysning stort sett, men også en mobil i ny og ne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.