Gå til innhold
  • Bli medlem

Øyo rebrander kinavarer?


espenmh

Anbefalte innlegg

Annonse
Nils Einar Ljosland skrev (1 time siden):

Det ble nevnt tidligere i tråden at Primus produserer i Europa. Men de to siste primus produktene jeg har kjøpt, viste seg å være laget i Kina...

Trist hvis ting har endret seg. Sist jeg sjekket stod det at det var designet i Sverige og produsert i Europa. Håper ikke det samme skjer med Helle knivene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheSleepwalker skrev (19 timer siden):

Jeg regner med at konseptet OEM/rebranding er allmennkunnskap, men det jeg reagerer på er når de lanserer- og skriver om produktene som om de har hatt noe med utviklingen å gjøre. Jeg kunne skrevet masse sint i capslok her nå, for jeg HATER juks og løgn. 

Hørte nylig på podcast fra Villmarksliv http://www.radio-norge.org/podcasts/villmarksliv , episode nr 61: Turtips med Lars Monsen. Der forteller han om sitt nye "BRÆND". Høres ut som at han omtrent sitter oppå de som utvikler produktene når de jobber. Ihvertfall tester han absolutt alt sier han. (Greit å vite hvor man ikke bør kjøpe trusene sine da).

Han nevnte bl.a. en tur-kjele i titan, denne: larsmonsen.no/product/lars-monsen-bushwacker-titan-coffee-pot-1400-ml
Den ligner da stygt på denne syns jeg: www.ebay.coml[...]Titanium+Kettle+Boundless+voyage[...]

Er noen dager siden jeg lyttet til podcasten, men om jeg ikke husker helt feil så tror jeg sannelig at han også omtalte seg selv som "influenser". (som etter det jeg har hørt er en som sprer influensa-smitte). Eller kanskje er det bare noe jeg innbiller meg,..... Smittsomt er det uansett, at alle skal ha sitt eget "BRÆND".

PS: Men påvirke oss, det har han nå alltid gjort uansett da. Bare se litt bakover i tid her inne på forumet; hver gang det vært en Monsen-episode på TV og flere begynner å spørre om noen kunne se hvilken turkopp/fiskestang/sovepose/telt/ eller whatever Monsen brukte der og da... :-)

DS: fikk ikke med meg at dette var side 2 i tråden...nå ser jeg at Monsen's "BRÆND" og den kjelen jeg nevner jo har vært tematisert på side 1.

Endret av zimwalker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

zimwalker skrev (1 time siden):

Hørte nylig på podcast fra Villmarksliv http://www.radio-norge.org/podcasts/villmarksliv , episode nr 61: Turtips med Lars Monsen. Der forteller han om sitt nye "BRÆND". Høres ut som at han omtrent sitter oppå de som utvikler produktene når de jobber. Ihvertfall tester han absolutt alt sier han. (Greit å vite hvor man ikke bør kjøpe trusene sine da).

Han nevnte bl.a. en tur-kjele i titan, denne: larsmonsen.no/product/lars-monsen-bushwacker-titan-coffee-pot-1400-ml
Den ligner da stygt på denne syns jeg: www.ebay.coml[...]Titanium+Kettle+Boundless+voyage[...]

Er noen dager siden jeg lyttet til podcasten, men om jeg ikke husker helt feil så tror jeg sannelig at han også omtalte seg selv som "influenser". (som etter det jeg har hørt er en som sprer influensa-smitte). Eller kanskje er det bare noe jeg innbiller meg,..... Smittsomt er det uansett, at alle skal ha sitt eget "BRÆND".

PS: Men påvirke oss, det har han nå alltid gjort uansett da. Bare se litt bakover i tid her inne på forumet; hver gang det vært en Monsen-episode på TV og flere begynner å spørre om noen kunne se hvilken turkopp/fiskestang/sovepose/telt/ eller whatever Monsen brukte der og da... :-)

DS: fikk ikke med meg at dette var side 2 i tråden...nå ser jeg at Monsen's "BRÆND" og den kjelen jeg nevner jo har vært tematisert på side 1.

Når jeg kikker i nettbutikken virker det som om NOE er utviklet, mens mye er OEM. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.