Gå til innhold
  • Bli medlem

«Mellomleggspapir» til kortfeller


Lavvosolberg

Anbefalte innlegg

Hei,

På langfeller er det vanlig at det følger med en slags «mesh-gummiduk» (dårlig forklart, håper dere skjønner hva jeg mener) som man legger mellom fellene når de pakkes bort sånn at de er lettere å få fra hverandre ved senere bruk. På kortfellene mine fra Åsnes følger det ikke med noe slikt. Er det noen som vet om man får kjøpt noe lignende som man kan klippe til og bruke på kortfellene for å få de lettere fra hverandre? Evt annet husholdningsmateriale man kan bruke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Omnilite skrev (9 timer siden):

Du trenger det ikke, lim fellene sammen lim mot lim. Tørk de sammenlimt. Lagre de sammenlimt.

Kortfellene er ikke så brede at de er tunge å få fra hverandre, og limen ender ikke opp på kun den ene fellen. 

 

 

Gjør som @Omnilite, og det har fungert i årevis og limet er fortatt like bra. For meg går nylon'et på fellene før limet blir for dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har også lagret de mot hverandre, og får de jo av men synes de sitter litt for godt til at det er en enkel operasjon. God ide med frysefolie, skal prøve det og se om det hjelper. Original felle-mesh ser ut som er utsolgt de aller fleste plasser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.