Gå til innhold
  • Bli medlem
IGNORED

Norrøna Falketind Jacket

Anbefalte innlegg

har ei falketind jakke som holdt tett i  5-6 år før den begynte å få vanngjennomtrening i nakkeområdet. Den har blitt godt brukt så syns ikke det er så rart at det skjedde. Jakka er som de andre sier her ganske tynn, så jeg valgte etterhvert en litt tykkere jakke til når jeg skulle gå med storsekk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har to sånne Falketind-jakker, og er veldig godt fornøyd. Lett, fin passform og veldig god bevegelighet. Liker godt at ermene er litt lange, slik at resten av jakka ikke beveger seg når du løfter ermene. Har også Falketind gore-tex bukse jeg er godt fornøyd med. Tenker at slitestyrken er akkurat så god som man kan regne med når det gjelder tykkelsen på stoffet. Ønsker man ei mer solid jakke kan det være verdt å sjekke ut den andre merkevaren til Norrøna, nemlig Whiteout. De har ei gore-tex Pro jakke som er lang og svært solid, og grunnet direktesalgsmodellen så er prisen også svært gunstig sammenliknet med Norrøna-merkevaren. (Har denne også, og er veldig godt fornøyd) Så vidt jeg forstår så er White-out klærne konstruert av de samme folkene og laget på de samme fabrikkene som de øvrige Norrøna-klærne. Du får også 5 års garanti gjennom Norrøna-serviceapparatet.

(Logg inn for å se skjult innhold)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Baconpåtur skrev (16 timer siden):

Ønsker man ei mer solid jakke kan det være verdt å sjekke ut den andre merkevaren til Norrøna, nemlig Whiteout. De har ei gore-tex Pro jakke som er lang og svært solid,

Takk for tips! Jeg har brukt Falketind-jakka i 4 år og er veldig fornøyd med vanntetthet og perfekt passform på hette og ermer, men synes den er litt for kort og tettsittende og gir dermed ikke god nok beskyttelse når det sludder sidelengs. Jeg bestilte Whiteout-jakka du linket til over nå nettopp, og gleder meg til å prøve. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.