Gå til innhold
  • Bli medlem

Oppbevaringspose til dunpose


HBL

Anbefalte innlegg

Hei!

Nettopp kjøpt en brukt Helsport pose og gammel eier hadde rotet bort oppbevaringsposen.

Noen som har handlet dette separat før, eventuelt noen som selger mesh-netting som ikke er tiltenkt sovepose, men som kan brukes? Biltema, Jula, Clas Ohlson etc? 

Ser det er utsolgt for oppbevaringspose hos Helsport og jeg fant et trekk på Addnature til 149,- men tenker å høre om andre her vet om butikker som selger dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For et par år siden kjøpte jeg noen store oppbevaringsposer/bag på Jysk, beregnet til dundyne. Ypperlig til soveposer og dunjakke. Men jeg vet ikke om de fortsatt har dem. De var ikke på nettbutikken, jeg fant dem i fysisk butikk. De kostet fint lite 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.