Gå til innhold
  • Bli medlem

Pulksele til slanke kvinner og menn


ArneH

Anbefalte innlegg

Hei!

Kjæresten vurderer anskaffelse av pulk, men når hun prøvde min med Fjellpulkens standard pulksele viste det seg at hoftebeltet er alt for romslig, selv når det er strammet helt inn. Har sett litt på Fjellpulken sin Comfort pulksele, som skal være "bedre egnet for personer av små og medium størrelse". Noen som har erfaringer med denne?

https://www.fjellpulken.no/butikk/sele-drag/fjellpulken-comfort-forsterket-pulksele-bla/

Selv er jeg omtrent 180 og slank, og har heller ikke mer enn 5-10 cm å gå på i hoftebeltet på Standard-selen. Kan denne Comfort-versjonen være et bedre valg enn Xpedition-selen for meg hvis jeg skal oppgradere min gamle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke turlengdder og ambisjoner, men når de minste i familien har dratt pulk har de gjerne benyttet Fjellpulken sekken (https://www.fjellpulken.no/butikk/tursekk-og-bag/fjellpulken-xpack-tursekk-40-l/). 
 

Vi har både en sekk og original standard sele. Begge er en god del år gamle så skal ikke gå god for størrelse og passform på året produkter, men nevner det da jeg i de fleste tilfeller foretrekker sekken og den er ikke så ille i pris kontra f.eks selen du linker til...

Så det kan jo kanskje være enda et alternativ å tenke over. Vet noen liker sekken godt, mens andre ikke kan fordra det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.