Gå til innhold
  • Bli medlem

Urberg 65 liters ryggsekker


Salaren

Anbefalte innlegg

Ser de har dumpet prisen på disse Urberg ryggsekkene her og spekulerte i å handle meg en slik å bruke som en lett vandresekk/dagstursekk, Men jeg kjenner ikke Urberg ryggsekker og hva som er forskjellen på disse sekkene her. Og tenkte da at det kanskje var noen her inne som har meninger eller brukererfaringer med akkurat disse sekkene. En ting jeg er litt opptatt av er om de hoftebeltelommene er store nok til å romme en 4 tommers mobiltelefon. Synes det er praktisk å kunne ha telefonen tilgjengelig uten å måtte ta sekken for bilder, elektronisk kart osv. Kommentarer motaes med takk. 

https://www.outnorth.no/urberg/rogen-2-0-65-l?gclid=CjwKCAiAhbeCBhBcEiwAkv2cY-JujWKET9rp-sQZW5ZcTIuEGipj_XNLN7GPa5ovqxdUiAQ6J5V6ABoC_vwQAvD_BwE#MidnightNavy

 

https://www.fjellsport.no/urberg-roam-65-grey-red.html?channable=013b486964003131352d353230364e&gclid=CjwKCAiAhbeCBhBcEiwAkv2cY0lHyoZ-sQsz0fNyrZDc3BjnBFUDA5Ortj2tKAfdFXJ8TNbtWV03GRoCuXMQAvD_BwE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

Vil tro at 65 liter er for stor sekk, hvis du skal bruke den til dagsturer i høyfjellet. Da ville jeg gått for en sekk med 25-35 liter, ikke mer enn 40 liter. 

Jeg brukte en 55 liters Bergans Glittertind med lokket tatt av, som dagstur sekk i høyfjellet en gang. Alle de andre i følget hadde lettere sekker. 

Jeg var ikke veldig plaget, men hadde nok hatt mer glede av turen med en lettere sekk.

65 liter er vel mer for overnatting osv. Kan ikke gå god for de store sekkene til Urberg, da jeg aldri har eid slike. Den eneste Urberg sekken jeg har, er en liten bysekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.