Gå til innhold
  • Bli medlem

Sydvang Adventure ryggsekk


Salaren

Anbefalte innlegg

Spekulerer litt på å handle en slik sekk kun for bruk på korte turer hvor man kun går max ettpar timer inn til et fiskevann og ligger der ettpar dager og slik at man kan få med seg telt, kokeutstyr og slikt i en bør. Ser sekken har hoftelommer på begge sider, det er jo bra men er de store nok til å romme en moderne 4" mobiltelefon..? Andre kommentarer om sekken motaes med takk. https://www.fjellsport.no/sydvang-adventure-100-20-black-beauty.html?channable=01648f6964003131332d3633353234&utm_campaign=&utm_content=&utm_source=prisguide_no&utm_medium=cpc&utm_term= 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Annonse
Salaren skrev (På 13.3.2021 den 10.16):

Spekulerer litt på å handle en slik sekk kun for bruk på korte turer hvor man kun går max ettpar timer inn til et fiskevann og ligger der ettpar dager og slik at man kan få med seg telt, kokeutstyr og slikt i en bør. Ser sekken har hoftelommer på begge sider, det er jo bra men er de store nok til å romme en moderne 4" mobiltelefon..? Andre kommentarer om sekken motaes med takk. https://www.fjellsport.no/sydvang-adventure-100-20-black-beauty.html?channable=01648f6964003131332d3633353234&utm_campaign=&utm_content=&utm_source=prisguide_no&utm_medium=cpc&utm_term= 

 

Hei, kjøpe du sekken? Hvis ja, hvordan er den? Vurderer å kjøpe den jeg og. Om du ikke kjøpte den, hva havna du på.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TonyLarsen skrev (På 29.5.2021 den 19.05):

Hei, kjøpe du sekken? Hvis ja, hvordan er den? Vurderer å kjøpe den jeg og. Om du ikke kjøpte den, hva havna du på.?

Heisann. Kom akkurat tilbake fra fjelltur men ikke med denne sekken. Jeg bestilte en men den gikk i retur. Prisen var god for all del men jeg beholder ikke noe pga. prisen hvis det ikke er slik jeg vil ha det. Sekken virket å være forsegjort men hoftebeltelommene var ikke vide nok slik at telefonen da ble som en hump når beltet ble strammet. Man fikk altså telefonen ned i lommen når beltet var slakt men når det ble strammet så ble det veldig stivt. Dette fordi hoftebeltelommene er sydd helt fast i hoftebeltet og ikke er avhengt i noe som strekkes. Det manglet nøkkelhempe i topplokket, noe som jeg synes er viktig. Når jeg stappet sekken litt med tepper og gensere bare for å se om fasongen holdt så ble den litt rund mot ryggpartiet fordi aluminiumskinnene ble noe bendt. Men hovedpunktet mitt er altså hoftebeltelommene, de må kunne romme en moderne mobiltelefon. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TonyLarsen skrev (På 29.5.2021 den 19.05):

Hei, kjøpe du sekken? Hvis ja, hvordan er den? Vurderer å kjøpe den jeg og. Om du ikke kjøpte den, hva havna du på.?


Jeg kjøpte en da da den var på tilbud (999 kr). Har ikke brukt den på langtur ennå, men er fornøyd med den etter å ha hatt den med på noen korte overnattingsturer. Nå skal det jo sies at tusen kr er ekstremt billig for en såpass romslig sekk. 

Det var noen flekker på sekken min da jeg fikk den. Jeg klagde på dette, og det endte opp med at jeg fikk 200 kr i prisavslag. Så jeg endte altså opp med å betale 799 kr. 



 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

uendelig skrev (3 timer siden):


Jeg kjøpte en da da den var på tilbud (999 kr). Har ikke brukt den på langtur ennå, men er fornøyd med den etter å ha hatt den med på noen korte overnattingsturer. Nå skal det jo sies at tusen kr er ekstremt billig for en såpass romslig sekk. 

Det var noen flekker på sekken min da jeg fikk den. Jeg klagde på dette, og det endte opp med at jeg fikk 200 kr i prisavslag. Så jeg endte altså opp med å betale 799 kr. 



 

Fikk også dette tilbudet og er så langt fornøyd med sekken. Mye sekk for pengene. Liker spesielt sidelommene som er noe a la det Bergans alpinist har. 

Merker at materialene er mindre påkosta og at det ikke er like bra bæresystem som Bergans, men den er overraskende god på ryggen allikevel. Største minuset for min del er at bærereimene er litt for brede for brystkassa mi og sklir ut mot skuldrene. Må kompensere med å stramme bærereima. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Gikk med sekken i ei uke på hardangervidda nå. startvekt på 36kg, kom hjem med 29. har ikke vært borti dyre ekspedisjonssekker tidligere, men den gjorde jobben sin uten noen store diskusjoner. skjønte ikke helt problemet med hoftebeltelommene, har en 5,5" telefon som fikk plass sammen med to el-sig i ene lomma og nøttepose og to stk proteinbarer i andre lomma uten at det blei klumpete og stivt...men hvis du syns det blei det så kan jo ikke jeg si at du ikke synes det.hehe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.