Gå til innhold
  • Bli medlem

24 Hour meals


Kjell Iver

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte noe småtteri fra en nettbutikk og trengte å legge med et produkt for å få gratis frakt... 

Så jeg la med en pakke med det jeg trodde var frysetørket mat - a la Real Turmat.

image.png

Reklamen sier "

24 Hour Meals spesialiserer seg på måltidsløsninger for militær, forsvar, redningsstyrker, friluftsmennesker og bedrifter. Sammen med Fazer og Blå Band har man utviklet turmat som er mykhermetisert og varmes opp og spises direkte fra posen."

Så dette er ferdig mat - tungt som fy...Holdbarhet til 2024 - lettere enn hermetikk da!

Det ble litt latter her, men kanskje svenskene er inne på noe lurt? Ferdig mat - kan etes kald eller varm.. ingen koking nødvendigvis...veldig lettvindt på turer der vekt ikke betyr så mye.,.. Neppe til en to ukers tur...

  • Liker 1
  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kjell Iver skrev (15 timer siden):

Det ble litt latter her, men kanskje svenskene er inne på noe lurt? Ferdig mat - kan etes kald eller varm.. ingen koking nødvendigvis...veldig lettvindt på turer der vekt ikke betyr så mye.,.. Neppe til en to ukers tur...

Rukket å prøve den? Hvordan er de på smak kontra frysetørret alternativ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

graham skrev (2 timer siden):

Rukket å prøve den? Hvordan er de på smak kontra frysetørret alternativ?

Skal avgi rapport når spist - en stor bakdel er jo at det fryser til steinhard konsistens i kulde, og da vil jeg tro det går med mer energi å tine - enn å varme frysetørret mat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.