Aurejeger 101 Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar (endret) Slik oppbevarer jeg mitt fiskeutstyr, sluker og utstyr jeg bruker ofte. Slukene er sortert etter lysforhold og vind. Som et observant øye kanskje legger merke til er det ørret og sjøørret som er målet. Endret 23. februar av Aurejeger KristianP, terj83, Franke og 2 andre reagerte på dette 5 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
+Rino Holt Larsen 163 Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar Fantastisk! Digger den "man cave-kroken" du har der Aurejeger reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
+Espen Ørud 4 501 Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar Snører som er ferskvare og bør oppbevares kjølig er trolig det siste jeg hadde hengt oppunder taket der det som regel er varmest i rommet. Det blir som å oppbevare rødvinen på hyller øverst på kjøkkenet.... tubbs reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
+fiskekongen 534 Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar Selv etter å ha solgt ett 30 talls stenger i fjor, er det fortsatt fullstendig kaos i alt fikseutstyret....Men noe henger på veggen. Det er det som ikke er i bruk. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.