Gå til innhold
  • Bli medlem
  1. KristianP

KristianP

• Lignende innhold

• Av Siw
      Jeg skal besøke min mor i Tønsberg til uka og hun kunne gjerne tenke seg å være med meg på et par dagers fiske/telt tur. Hun kunne også tenke seg å være i sopp område for å se om det er noe å finne nå. Problemet er at vi må kunne kjøre til telt plass da min mor er litt handicappet og jeg må da alene styre med tyngre telt utstyr. Vi kan kjøre ca et par timer fra Tønsberg. Er det noen som har gode tips om turplass ved et fiskevann?
    • Gjest Mareng
      Av Gjest Mareng
      Vintertur på høyfjellet, med teltovernatting uten barn.
      Hvor mange m/s står på værmeldingen før dere synes det er over grensen for hva som er noenlunde greit vær å være på tur i, og hvor går grensen for hva dere synes er forsvarlig?
    • Av Barskekarsten
      Etter oppgradering av snøsmeltekjele er vindskjermen til primusen blitt for kort.
      Er det noen som veit om en vindsjerm som er minst 80 cm lang?
      Den skal rundt en Trianglia 4,5 liter kjele.
      Eagle Products, Optimus og Primus sine er for små.
    • Av Prebb
      Teltet mitt har plass til doble sett med stenger (Helsport Fjellheimen X-trem). Med enkle stenger virker det svært solid, men det er jo plass til to stenger i hver kopp.
      I hvilket vær har jeg egentlig behov for dette og når begynner det å bli farlig å la være å bruke det?
    • Av Sovjetunionen
      Vurderer å kjøpe Fjellrevens akka dome 3, siden det er på tilbud til 3799. Har dog tenkt meg en tur til Island og er litt usikker på hvordan dette teltet vil takle været der, siden det blåser en halv pelikan i alle retninger og til enhver tid der oppe. Er det noen som har erfaringer med dette teltet og skitvær?
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.